DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Littlest pet shop

Výlety s lps

Kouty nad desnou
včera jsme jely do jeseníků.Byly jsme tam v koutech nad desnou.Tam je nejmodernější skiareál na moravě.Jeli sme se tam podívat na Dlouhé stráně kde je největší přečerpávací elektrárna.Protože ta elektrárna je je asi 1300 m. n. m.Foukal tam sice hodně výtr ale ta elektrárna no to bylo něco.Byla to obří nádrž na vodu ze spodní vody kterou přečerpávají až do výšky 1300 m. n. m.Tato přečerpávací elektrárna se myslím řádí k technickým divům světa!!No a jak jsme se tam dostaly?Nebojte kopec sme šlapat nebusely :D.Byla tam šesti sadadlová lanovka.Ovšem kdo chtěl jít nahoru pěšky klidně mohl.No my sme jeli lanovkou.Potom až jsme vystoupily z lanovky byl tam autobus který jel až k té elekrárně.Ten autobus byl boží byl to totiž mikrobus byl to mini autobus.No samosebou že sme jely autobusem.Mám dost fotek tak se těšte hlavně s lps!!!Jo jeli se mnou Moony a Kristy.No potom až jsme si to všechno prohlídly a vyfotily tak jsme jely zase dolů taky autobusem a taky lanovkou.Potom jsme jely do Loučné nad desnou na oběd.No a potom domů do bazénku.:D.Byl hroznej hyc.
Mapa která byla po cestě k lanovce :D.
Moony v kytkách už u elektrárny.
A toto je ta nádrž vypala jako moře byla moooc obří a byla celá v betonovým podkladu.
A takový strmý okraje pocelým.
A Moony na soše.
Toto je Praděd.Byl krásně vydět z Dlouhých strání(od přečerpávací elekt.)
No potom tam byl za tou nádrží takový kopeček kde byly samé kameny a tak jsem tam lpsky nafotila.
Moony na okraji té nádrže.
Kristy na okraji nádrže.
A ještě na kamení.
A zase v kamínkách.
A naposledy v kamínkách.
A Kristy u řeky která tekla u parkoviště :D.
Tak snad se vám to líbilo pp!! :D

Každý den u janulky322 nebo ona umě ...
Dneska jsem byla u janulky322 a nafotila jsem nějaké fotky jejího městečka a vystoupení kapely která byla u ní v Petshopově.

Má moc pěkný městečko :)

Moji lpsci u janulky

Kapela a celé vystoupení

Ahojky byla jsem v Polsku v Radlinu.Měli jsme tam vystoupení s hip hopem.No a petšopci se tam prodávali ale jací?ti snad nejhorší ti co všichni o nich mluví jako o napodobeninách a navíc měli v hlavě přívěšech nofuj to jsem si nekupovala.

Tak asi jak víte jsem u babičky na slavnostech.Koupila jsem si tam ještě jednoho petšopka který bude na fotkách.Dneska jdeme ještě na ohňstroj.Byli jsme na koncertě divokýho billa a bylo to super.Mám spoustu fotek.Tak ty fotky :

Sochy vytesané z písku:

Písecký most (největší starý most v jižních čechách)

Malé podium                          Velké podium

Můj nový petšopek z překvápka kterého jsem si koupila na slavnostech!jmeno:ťapka

Koncert divkoho billa

Taky jsme jeli historickým vláčkem který je na páru

No a fotky ohňostroje nejsou hezké jen na jednu kterou dám zejtra. :) ta cs!!

Mám tu nový výlet!! byla jsem s janulkou322 a jejim tátou na kolách.Jely jsme na kole až do Třeštiny a tam sme trhaly třešně pak jsme jeli do takové malé hospůtky která byla taky v Třeštině.Vzala sem s sebou Leilu bohužel foťám mě nenapadlo vzít takže nejsou fotky.Leila jela na skateboardu,který jsem připevnila na kolo.Janička měla s sebou Sony.Ta byla v takové kapsičce,ale vykkukovala i ven.Už se těšíme až zase někam pojedeme.

Čusík tak asi jak víte byla sem včera 30.4.2011 na pálení čarodějnic v Mohelnici.Vzala sem si s sebou Křečildu.Jezdily jsme p nafukuvacím hradu se skluzavkou a skákaly jsme na skákacím hradu s balonem u prostřed.Potom jsme šli na trampolínu.Koupila jsem si cukrovou vatu a perníček a pendrek.Lps tam bohužel neměli :( ale lps si koupím asi v úterý :).Bohužel tak kolem šesté hodiny začalo bouřit a začaly lítat blesky.Potom začalo pršet a tak jsme museli jet bohužel domů ale to nevadí hlavně že jsme si to pořádně užily :).

Ahojky!dnes 14.4.2011 jsem byla v lidové hvězdárně Prostějov.Vzala jsem s sebou sovičku Lilli,klokánka Skipiho a berušku brendu.

Moc jsme si to užily a přinely jsme si hodně suvenýrů bohužel né lps protože jsme nemohly jit do města no to nevadí.Tady vám dám pár fotek:

na tom plátně nám promítaly různé věci o vesmíru.

A TO JE DALEKOHLED.

Dne 1.4.2011 jsme se s lpskama Kiwikem a Katy vydaly do knihovny.

Měli jsme noc s Andersenem.Přišli jsme tak v 18:00 do knihovny.Vybalily jsme si věci  a navečeřeli se.Pak nás paní učitelky rozdělily do skupin.Když jsme obešli všechna stanovistě tak jsme se dívaly na film.Moc mě nebavil a tak jsme šli spát.Petšopci si rozdělaly karimatku vytáhly polštář a sspokojeně usnuly.Ráno jsme se vzbudily tak v 6:30 vůbec se nám nechtělo vztávat.Až jsme vztaly tak jsme si uklidily spacáky a karimatky atd..Pak jsme se nasnídaly a čekaly jsme až pro nás přijdou rodiče.Moc se nám to líbilo bylo to fajn.Právě jsem se vrátila a je 8:57,2.4.2011

tady je pár fotek:

To se

nám spí krásně.

Už si balíme věci.

19.3.2011 jsem byla s lpskama Ušindou a Hopsindou venku.Dívaly jsme se na měsíc(měl být nejblíž k Zemi)moc se námm líbil .

Tady je pár fotek:to nad střechou je ten měsíc

Holky si to užívalí!!

To je nádhera...je to z nejbližšího pohledu co to jen šlo to je krása co?

Webová stránka byla vytvořena pomocí on-line webgenerátoru WebSnadno.cz